25.8.08

7.

daldan dala ;
lig basladi ya hani turkcell super lig olan ,artik pazar aksamlarinin tv. olayi belli.futbol fanatigi olmadigim halde neden o anlamsiz mac yorumlari olan sozde spor programlarini seyrettigimi bilmiyorum.bir ara adnan aybaba denen tuhaf sahis vardi,benim seyrettigim donemler onun star tv. de oldugu zamanlardi.gulmek guzeldi ona b. ile : ) offf-offfff
zaten kendimle ilgili olarak bircok konuda suphe duymaya basladim ya neyse...bu yastan sonra sorgulamak yersiz.
takimim da yenmis zaten !!!
galatasaray :4
denizlispor:1
bu hafta is yok.
sacma bir sebepten dolayi iki haftalik iznimi bolurek kullanmam istenilmisti.o yuzden temmuz sonu - agustos sonu olarak planlamistim.ilk bolum iyiydi hostu ama bu hafta icin planim yok.var gibi de sanki bilmiyorum.evde rahat-rahat yayilip,hicbirsey yapmamak gibi isteklerim vardi ancak tadilat var.sabah 9 da sagolsun ustalar evde.o yuzden gitmem lazim bi yerlere.
en yakin plan : istanbul

lush ' in en sevdigim urunu deniz tuzlu peelingi--ocean salt -- cok guzel oluyor cildim.

saclarimi kestirdim.uclarindan biraz-cik.saclarimin hala dogal renginde olmasini-bu kadar uzun olmasini cok komik bulanlar var.bulsunlar.hmm,bu saclarim cirkin demek degil ama :) tutucuyum,saclarim konusunda evet,son derece tutucuyum !
mesela kuzenim,lise yillarinda gotik meselelerden dolayi siyah boyayla baslamis,sonrasinda sarinin-kizilin bir suru tonunu denemis-deneyen biridir.yanimdaydi ve kuaforle benim sac rengimin ne olmasi gerektigi konusunda sohbet ettiler.
dogal olmayi seviyorum,her anlamda, becerebildigim kadar...