23.11.08

51.



dun geceye inat,gunesli bir pazar gunune bir yas daha büyümüs olarak uyandim.
her gecen yıl beni olgunlastırıp sakinlestirmek yerine daha fazla soruyla dolmama sebep oluyor.sorumluluk almaktan kacan - cesareti gitgide azalan ( belki de yasamda karsilastiklarim sebeptir buna,bilmiyorum ) biri haline dönüsüyorum.adımlarım daha temkinli ve yavas artik.daha hızlı olmam gerekirken hem de...dogum gunlerine anlamlar yükleyen biri degilim aslında ama gecen yıl acılarımın daha taze olmasından dolayı fazla-ca takılmıstım bu duruma.bu yıl soyle olmalıyım-sunu gerceklestirmeliyim-oraya gitmeliyim-o nu unutmaliyim:)
falan--falan iste...
gecti.bu yıl daha sakinim.daha kendimleyim.daha az konusuyorum.bir de kotu olan birsey var ki o da daha yalnız oldugum.ooffvepufff.
kafamı taktıgım konular azaldı.eeee,baska taktıgım konular cıkıyor.rahat yok tabi insana.normaldir yani.
ooof neyse...
dogumgunu sebebiyle bir adet cicicantam-cicikolyem oldu.ayrica siyahklasikdarbalikciyakatriko da kendime hediyem oldu.bu ay ki harcama limitimi doldurmus olmama ragmen.

lodos hakkaten mahvetti bu sefer.dun gece 11 e kadar elektrik yoktu ve dogal olarak cıldırdım.eve geldigimde once kitap-dergi falan okurum, bir ki ıvır-zıvır seyle ugrasirim diye dusundum ancak zaman ilerdikce yetersiz ısık rahatsız etmeye basladı ve bıraktım.boylece cinnet dolu saatler baslamıs oldu benim icin.uyumaya calıstıkca daha kotu oldum.neyse ki bitti.

bu tatlisssko da benim birkac gun once yaptıgım tadı suuper ancak durdukca sertelesen ve yenemeyen kurabiyelerimden yapıldı.rondo da un-ufak olduktan sonra icine birtakim malzemeler eklenerek baska bisi oldular.guzel oldu.


bugunun sarkisi : beggin - frankie valli - (pilooski edit)
: fazlasiyla sasha